اخبار لوازم خانگی

تبلیغات بانه‌ای مشترکین تلفن همراه را کلافه کرد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدتی است که پیامک های تبلیغاتی حاوی فروش کولر گازی بانه از تمام خطوط تلفن همراه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدتی است که پیامک های تبلیغاتی حاوی فروش کولر گازی بانه از تمام خطوط تلفن همراه برای مشترکین ارسال می شود که جز کلافگی مشترکان و نداشتن هیچ راهکاری برای قطع آن چیزی به همراه ندارد.

پیامک‌های تبلیغاتی یکی از کلافه کننده ترین ملازمات تلفن همراه است که هیچیک از مشترکین هیچ خطی از آنها در امان نیستند.
اما به تازگی به این پیامک‌ها که از سامانه‌های تعبیه شده دریافت می‌شود، پیامکی تبلیغاتی از شماره تلفن همراه اول‌، ایرانسل و سایر خطوط موقت و ثابت اضافه شده که نمی‌توان به هیچ طریقی از ادامه دریافت آن انصراف داد و لغو یا کنسل کرد.
این پیامک که کولر گازی بانه را تبلیغ می‌کند و مرتب به تمام مشترکین ارسال می‌شود گاه و بیگاه آرامش مشترکین تلفن همراه را به هم می‌زند و البته مشترکینی هم بودند که به تبلیغات لوازم خانگی دیگر با نام بانه مواجه شدند و به ایرنا گزارش داده‌اند.
از آنجایی که ارسال پیامک تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته نوعی تخلف محسوب می‌شود، رگولاتوری در صورت دریافت شکایت و درخواست از مردم نیز نسبت به قطع سرویس پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده اقدام می‌کند.
اما اینکه تبلیغات بانه‌ای با شماره تماس شخصی ارسال می‌شود و در حد گسترده‌ای نیز پوشش دارد و با هیچ ترفندی قابل قطع شدن نیست، چاره‌ای برای مردم جز تحمل نمانده است.
مشترکان شماره پیامک‌های مزاحم را به 2021 گزارش دهند
مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان مازندران گفت: مشترکان تلفن همراه می‌توانند با انتقال شماره پیام‌های تبلیغاتی به سامانه 2021، در شناسایی این افراد کمک کنند.
حسن علی عزتی با بیان اینکه این پیامک‌ها از سامانه‌ها رسمی تبلیغاتی انجام می‌شود، افزود: متأسفانه به همین دلیل نمی‌توان آنها را لغو و یا مورد پیگیری قرار داد.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که شماره مشترکین چگونه به دست این افراد می‌رسد افزود: آنها فهرست‌هایی از شماره مشترکین برای خود آماده کرده و به صورت متمرکز به همه پیامک می‌دهند.
مسئول روابط عمومی مخابرات مازندران گفت: پیگیری مرجع این تبلیغات پیش از این در دستور کار مخابرات قرار گرفته است، اما مردم نیز باید در این زمینه مخابرات را یاری کنند.
عزتی ارسال این پیامک‌ها را به استان مازندران محدود ندانست و افزود: متأسفانه در سراسر کشور منجر به کلافگی مردم شده است./ ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟