اخبار لوازم خانگی

8 میلیارد لوازم خانگی در رباط کریم کشف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از شناسایی محل دپو انواع لوازم خانگی در شهرستان رباط کریم، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از شناسایی محل دپو انواع لوازم خانگی در شهرستان رباط کریم، خبر داد.

سردار”محسن خانچرلی “با اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر دپو انواع لوازم خانگی در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل مورد نظر شدند افزود: در بازرسی از محل 2 هزار و 936 عدد انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: مأموران با تشکیل 2 تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی در بازرسی از محل 2هزار و936 عدد انواع گاز، یخچال، لباسشویی، کولر و بخاری قاچاق کشف و متهم را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.
سردار خانچرلی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده تصریح کرد: ارزش ریالی این کالاها ، توسط کارشناسان 8 میلیارد ریال محاسبه شده است./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟