اخبار لوازم خانگی

توزیع ۵ هزار بسته لوازم خانگی بین سیل‌زدگان لرستان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از توزیع پنج هزار بسته لوازم خانگی توسط این ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از توزیع پنج هزار بسته لوازم خانگی توسط این ستاد در بین سیل‌زدگان لرستان خبر داد.

عارف نوروزی ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز به‌کار مجدد کارخانه یخچال‌سازی خرم‌آباد در سخنانی با اشاره به سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به لرستان در جریان وقوع سیلاب، اظهار داشت: اولین مسئولیت برای این ستاد تامین ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی برای سیل زدگان لرستان بود.

وی با بیان اینکه همچنین تامین هزار راس دام سبک برای سیل زدگانی که دام‌های خود را در جریان سیلاب از دست دادند یکی دیگر از اقدامات این ستاد بوده است، گفت: همکاری با بنیاد مسکن برای احداث واحدهای سیل زدگان یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بوده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به تامین بخشی از کمک‌های بلاعوض در این زمینه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، افزود: حدود ۱۰۰ هزار واحد در استان لرستان قبل از وقوع سیل تحت پوشش بیمه برکت و میهن قرار داشت که بیمه برکت موظف شد کار تامین خسارت سیل زدگان را انجام دهد و این کار در حال انجام است.

نوروزی با اشاره به پرداخت خسارت به ساختمان‌های آسیب دیده، افزود: همچنین ایجاد اشتغال یکی دیگر از مسئولیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا قراردادی برای سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در مجموعه یخچالسازی لرستان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام منعقد شد، بیان داشت: در نهایت از یخچال‌های این واحد برای تامین بسته‌های لوازم خانگی سیل زدگان استفاده کردیم.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بیان داشت: تا کنون حدود چهار هزار و ۹۰۰ مورد از مجموع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی سیل زدگان تامین شده است، افزود: همچنین ظرف امروز و روزهای آینده نیز هزار بسته دیگر از این بسته‌های لوازم خانگی آماده خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از تعهدات ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان تامین یخچال از این واحد برای جهیزیه زوج‌های جوان مناطق محروم بوده است، عنوان کرد: در مجموع از ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی که تعهد کرده بودیم حدود پنج هزار بسته تحویل داده شده و حدود هزار مورد دیگر نیز در حال تحویل است.

وی، افزود: بر اساس سامانه اطلاعاتی که استانداری طراحی کرده است این بسته‌ها بین سیل زدگان توزیع خواهد شد./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟