اخبار لوازم خانگی

بازگشت دوباره یوتیوب به آمازون فایر تی وی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اختلافات آمازون و گوگل بالاخره به اتمام رسید و همکاری این دوشرکت از امروز ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اختلافات آمازون و گوگل بالاخره به اتمام رسید و همکاری این دوشرکت از امروز به صورت رسمی آغاز شد.اپلیکیشن یوتیوب پرطرفدارترین ویدیوهای جهان را در تلویزیون ها نشان می دهد و هم اکنون امکان دسترسی به آن در ابزارهای فایر تی وی آمازون به وجود آمده است.

این دوشرکت بزرگ در ماه آوریل از توافق خود خبر دادند اگرچه جزییات این توافق و زمان دقیق آغاز همکاری آن ها پیش از این اعلام نشده بود. یوتیوب از ژانویه سال 2018 از ابزارهای فایر تی وی و آمازون اکو شو ناپدید شد و در واقع ضربه بزرگی برای شرکت آمازون بود.

اختلاف گوگل و آمازون از سال ۲۰۱۵ و با توقف فروش دستگاه‌های کروم‌کست گوگل آغاز شد که  گوگل در اقدامی متقابل، دستگاه های اکو شو Echo Show را از دسترسی به یوتیوب محروم کرد.

براساس توافق انجام شده،  امکان دسترسی به یوتیوب در پلتفرم فایر تی وی فراهم شده و آمازون نیز سرویس Prime Video را توسعه می‌دهد تا از دستگاه‌های کروم‌کست و اندروید تی وی پشتیبانی کند.

آمازون اعلام کرد که برنامه های بیشتر یوتیوب در ماه های آتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟