اخبار لوازم خانگی

ثبات نسبی بازار لوازم‌خانگی سمنان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان گفت: بازار عرضه و تقاضای لوازم‌خانگی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان گفت: بازار عرضه و تقاضای لوازم‌خانگی سمنان بعد از چند ماه رکود و مشکلات اقتصادی به ثبات نسبی رسید.

علی اکبر صیادجو روز چهارشنبه افزود: اکنون بازار خرید و فروش لوازم خانگی در سمنان ثبات خاصی پیدا کرده و بسیاری از مشکلات فروشندگان در این بخش نسبت به ماه‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته کارخانه‌داران لوازم‌خانگی حاضر به فروش اقساطی کالا به خرده‌فروشان نبودند اما اکنون این رویه تغییر کرده و چک‌های یک تا چند ماه در فروش محصولات به صورت انبوه و جزئی پذیرفته می‌شود.

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان ادامه داد: قیمت لوازم‌خانگی در بازار کنونی سمنان تغییر زیادی نکرده اما بازار خرید و فروش اجناس از این دست نسبتاً رونق دارد.

صیادجو اضافه کرد: اکنون قیمت برخی از کالاهای داخلی لوازم خانگی ایرانی مانند یخچال، کولر و تلویزیون نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از بخش های صنفی استان سمنان بازار اقتصادی ثبات داشته و ادامه این روند می تواند به رفع مشکلات بازاریان در ماه‌های آینده منجر شود.

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان گفت: افزایش قیمت ارز و خودتحریمی در ماه‌های گذشته اقتصاد کشور را با چالش مواجه کرد اما با برنامه‌ریزی اصولی و افزایش همدلی می‌توان از این شرایط سخت عبور کرد.

در شهرستان سمنان ۱۰ هزار واحد صنفی و ۲۷۰ واحد صنفی لوازم خانگی وجود دارد./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟