سایر خبرها

یک میلیاردر انگلیسی رکورد خرید گران‌ترین خانه در سنگاپور را شکست

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک میلیاردر انگلیسی با خرید یک پنت هاوس فوق لوکس، رکورد خرید گران ترین خانه سنگاپور ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک میلیاردر انگلیسی با خرید یک پنت هاوس فوق لوکس، رکورد خرید گران ترین خانه سنگاپور را به نام خود ثبت کرد.

سنگاپور که امسال در کنار پاریس و هنگ کنگ لقب گران‌ترین شهر جهان را از آن خود کرد دارای ساختمان‌های گران قیمت بسیار زیادی است اما اکنون رکورد گران ترین خانه سنگاپور شکسته شده است. جیمز دایسون میلیاردر مشهور انگلیسی با خرید یک پنت هاوس در طبقه ۶۲ از برج ۶۴ طبقه‌ای ” ولیچ رزیدنس Wallich residence ” به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سنگاپور (حدود ۷۳ میلیون دلار آمریکا) رکورد خرید خانه در این کشور را شکست. این بنا بلندترین برج مسکونی در سنگاپور نیز محسوب می‌شود و دارای یکی از بهترین منظره‌ها از این کلان شهر ثروتمند و توسعه یافته آسیایی است.

دایسون در ماه ژانویه امسال اعلام کرده بود که می‌خواهد برای بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌های موجود در بازار سنگاپور که یکی از رو به رشد ترین کشورهای جهان است، دفتر کار خود را از لندن به این شهر منتقل کند. او در حوزه تولید محصولات جاروبرقی، تصفیه هوا، سشوار و فن‌های خانگی و صنعتی فعالیت دارد.

گران‌ترین پنت هاوس خریداری شده در سنگاپور یکی از ۱۸۱ واحد مسکونی و چهار پنت هاوس این برج است که داری پنج تخت خواب، استخر، جکوزی، آسانسور خودرو و بهترین مصالح ساختمانی است.

سخنگوی شرکت آقای دایسون در همین رابطه گفت: با توجه به تصمیم دایسون برای مهاجرت به سنگاپور و تمرکز بر بازار جنوب شرق آسیا، مشخص بود که وی خانه‌ای در آنجا خواهد خرید.

این میلیاردر ۷۲ ساله انگلیسی که یکی از طرفداران شاخص خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نیز محسوب می‌شود قصد دارد باقی عمر خود را در سنگاپور زندگی کند. طبق قوانین جدید سرمایه گذاری در سنگاپور مالیات خرید بر مسکن اتباع خارجی به ۲۰ درصد رسیده است و وی باید مبلغ زیادی را نیز به عنوان مالیات به دولت پرداخت کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟