اخبار لوازم خانگی

تهیه ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی برای مناطق سیل زده سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیوندی از تهیه ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی برای مناطق سیل زده سراسر کشور خبر داد. علی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیوندی از تهیه ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی برای مناطق سیل زده سراسر کشور خبر داد.

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، با اشاره به توزیع اقلام اهدایی با عنوان پویش سیل مهربانی به مناطق سیل زده اظهارکرد: ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی برای مناطق سیل زده با معادل ارزش بیش از ۵۰ میلیون تهیه شده که این اقلام شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، پتو است.

وی در پاسخ به اینکه چرا این اقلام برای توزیع انتخاب شده است، گفت: برخی از ارگان‌ها بعضی از اقلام را برای توزیع بین خانواده های سیل زده  مشابه ۴ اقلامی (یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، پتو) که ما تهیه کرده بودیم توزیع کردند و ما نخواستیم برخلاف آن‌ها عمل کنیم تا بین مردم سیل زده احساس بدی یا تبعیض ایجاد شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: شاید تهیه تلویزیون و اقلام دیگر برای سیل زدگان ضروری‌تر بود، اما به هر حال هدف این بود که با سایر نهاد‌ها که به مردم سیل زده کمک می‌کردند هماهنگ باشیم.

پیوندی در پاسخ بر اینکه چرا پتو از شرکت نساجی هلال احمر تهیه نشده است، عنوان کرد: پتو‌هایی که در شرکت نساجی هلال احمر تولید می‌شود پتو‌های امدادی است، اما این پتو‌هایی تهیه شده است، ظاهر و کیفیت آن مناسب‌تر و ۱۰۰ درصداکلریک است./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟