اخبار لوازم خانگی

روند بازسازی و احیای کارخانه یخچال‌سازی خرم‌آباد به سرعت در حال انجام است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جریان بازدید از کارخانه یخچال‌سازی بوژان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جریان بازدید از کارخانه یخچال‌سازی بوژان خرم‌آباد گفت: خوشبختانه روند بازسازی و احیا کارخانه یخچال‌سازی خرم‌آباد به سرعت در حال انجام است و امیدوارم در روزهای آینده شاهد آغاز به کار رسمی این واحد تولیدی باشیم.

محمدرضا صفی‌خانی در جریان بازدید از روند احیا شرکت یخچال‌سازی بوژان خرم‌آباد بیان کرد: شرکت یخچال‌سازی لرستان در سال ۹۸ در راستای تامین لوازم خانگی مورد نیاز مناسب سیل‌زدگان در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان با تلاش‌های مدیریت ارشد، استاد اجرای فرمان امام حضرت امام(ره) و سایر مسئولان موفق به عقد تفاهم‌نامه برای ساخت یخچال شد.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه میزان ۱۰ هزار دستگاه یخچال توسط این شرکت ساخته خواهد شد که روند ساخت ۵ هزار دستگاه یخچال آغاز گردیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: خوشبختانه در خردادماه با پیگیری‌های مستمر استاندار لرستان، سازمان صنعت معدن و تجارت و همت سرمایه‌گذار و تلاش‌های بی‌دریغ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بازسازی خطوط تولید و زیرساخت‌ها و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی در حال انجام بوده و خوشبختانه واحد مذکور با اشتغال حدود ۲۰۰ نفر در حال احیا مجدد است.

صفی‌خانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه روند احیای این واحد تولیدی با سرعت قابل قبولی در حال انجام است، افزود: خوشبختانه با همت سرمایه‌گذار شاهد به کارگیری نیروها و همچنین اورهال خطوط تولید و تامین مواد اولیه ساخت یخچال هستیم و این کارخانه آماده تولید جهت تامین کالاهای مورد نیاز سیل‌زدگان و تامین نیاز داخل است.

رییس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت،معدن و تجارت لرستان نیز در همین رابطه بیان کرد: احیا کارخانه یخچال‌سازی خرم‌آباد پس از چند سال در راستای احیای واحدهای بزرگ راکد بوده و خوشبختانه اکنون شاهد روند قابل قبول پیشرفت تولید در این واحد تولیدی هستیم.

بهمن جعفری ادامه داد: این سازمان آمادگی لازم جهت تامین نقدینگی برای توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های این کارخانه و حضور در بازارهای داخلی را داراست.

وی عنوان کرد: کارخانه یخچال‌سازی خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار احداث شده و امیدواریم بتواند در آینده نه چندان دور این واحد تولیدی مهم را به جایگاه اصلی خود رساند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟