اخبار لوازم خانگی

حضور 210 شرکت و تشکل در نخستین نمایشگاه ساخت داخل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از حضور 210 شرکت و تشکل ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از حضور 210 شرکت و تشکل در نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید خبرداد.

محمد رضا عبد الهی با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه ساخت داخل با هدف معرفی و شناسایی نیازهای صنایع کشور در زمینه خودرو و قطعات آن، صنایع معدنی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی و مخابرات 27 تیرماه در تهران برگزار می شود.

او بیان کرد: آخرین زمان ثبت نام برای حضو ر در این نمایشگاه، 19 تیرماه اعلام شده بود که با استقبال خوبی روبروشد.

عبدالهی خاطر نشان کرد: 210 شرکت در قالب تشکل و 83 شرکت تولیدی به صورت مستقیم اقدام به ثبت نام و شرکت در نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید کرده اند که در این نمایشگاه قطعات و نیاز های ساخت داخل خودرا عرضه خواهند کرد.
او ادامه داد: از 21 استان نیز صنایع مختلف هدف با ارائه نیازهای خود در این نمایشگاه حضوردارند.
عضو هیات مدیره ایدرو گفت: نمایشگاه ساخت داخل، محلی برای عرضه شدن نیاز ها است.
عبدالهی در پایان صحبت هایش اشاره کرد :نمایشگاه «نهضت ساخت داخل» از 27 تیرماه به مدت 4 روز در سالن های 38A،B،18،20 و 22 نمایشگاه های بین اللملی تهران برگزار می شود. فضای اختصاص داده شده برای نمایشگاه ساخت داخل 13 هزار متر مربع است .

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟