اخبار لوازم خانگی

گام جدید ال جی برای کنترل لوازم خانگی هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی یک راه جدید برای نظارت بر لوازم خانگی خود با فناوری LG Smart ThinQ ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی یک راه جدید برای نظارت بر لوازم خانگی خود با فناوری LG Smart ThinQ معرفی می کند.

این شرکت، فناوری LG Smart ThinQ را ارائه می دهد تا کاربر از طریق اینترنت به لوازم خانگی ال جی خود متصل شود. کاربران می توانند با استفاده از این فناوری بر روی لوازم خانگی خود نظارت داشته باشند و با نصب برنامه LG Smart ThinQ در گوشی هوشمند لوازم خانگی خود را کنترل کنند.

شرکت ال جی چندین لوازم خانگی جدید خود را معرفی کرده که با فناوری LG Smart ThinQ سازگار هستند. این لوازم خانگی جدید شامل تهویه‌ هوا، یخچال، فن، ماشین لباسشویی و غیره می شود.

علاوه بر این، عنوان خط تولید شرکت مذکور  PuriCare است که شامل تصفیه کننده هوا و همچنین تصفیه کننده آب می شود. این تصفیه کننده آب قادر است آب سرد و گرم را بدون نیاز به مخزن ذخیره آب در اختیار کاربران قرار دهد.

سری جدید تلویزیون‌های OLED و NanoCell ال جی نیز بسیار چشمگیر هستند و در هردو پردازشگر هوشمند و Alpha نسل دوم تعبیه شده است.

قابل ذکر است، وجود این فناوری‌های هوشمند در تلویزیون‌ها به کاربر این امکان را می‌دهد که با قابلیت تشخیص صدا به بررسی آب و هوا یا کنترل سایر دستگاه‌های سازگار با فناوری LG Smart ThinQ بپردازند. به لطف این فناوری ال جی کاربران از هر نقطه‌ای قادر به کنترل این وسایل خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟