اخبار لوازم خانگی

راه اندازی کارخانه تولید پنل الد ال جی از ماه آینده در چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی از راه اندازی کارخانه خود در شهر گوانژو چین طی ماه آینده خبر داد. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی از راه اندازی کارخانه خود در شهر گوانژو چین طی ماه آینده خبر داد. قرار است در این کارخانه تازه تاسیس ال جی پنل های الد برای تلویزیون های اولترا اچ دی تولید شود.

این شرکت کره ای برای ساخت این تاسیسات حدود 4.2 میلیارد هزینه کرده که با احداث آن ظرفیت تولید پنل های الد دو برابر خواهد شد و هزینه های ال جی کاهش می یابد.

کارخانه جدید ال جی دیسپلی با تولید 60 هزار نسخه پنل برای تلویزیون در هر ماه تولیدات خود را به 130 هزار نسخه خواهند رساند.

لازم به ذکر است که ظرفیت تولید این پنل ها در فاز دوم از 60 هزار به 90 هزار نسخه افزایش خواهد یافت.

ال جی دیسپلی امیدوار است که با احداث این کارخانه در هزینه ها صرفه جویی کند زیرا دستمزد در چین به نسبت کره جنوبی پایین تر است و از طرفی دیگر، یارانه های دولت چین منجر به افت 65 درصدی هزینه های استهلاک ال جی می شود. از مزیت های دیگر احداث این تاسیسات می توان از برطرف شدن مشکلات عرضه به دلیل اختلاف های ژاپن و کره جنوبی نام برد و در آخر باعث می شود تا ال جی با شرکت های نظیر BOE رقابت کند و سهم بیش تری از بازار چین را به خود اختصاص دهد.

کاهش هزینه ها و افزایش تولیدات پنل های الد در نهایت منجر به افت قیمت تلویزیون می شود که در زمینه را برای فروش بیشتر محصولات این غول کره ای فراهم می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟