اخبار لوازم خانگی

محموله‌های قاچاق 303 میلیاردی در هرمزگان توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام یک باند کلان قاچاق کالا و دستگیری 89 متهم در این ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام یک باند کلان قاچاق کالا و دستگیری 89 متهم در این استان خبر داد.

عزیز اله ملکی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 72 ساعت گذشته موفق شدند 74 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران در مجموع هزار و 35 قلم لوازم آرایشی، 49 هزار و 972 قلم دارو، 54دستگاه لوازم یدکی خودرو، 108دستگاه لوازم خانگی، 120دستگاه تجهیزات رایانه‌ای، هزار و 50 متر پارچه، پنج میلیون و 363هزار نخ سیگار، 136هزار لیتر فرآورده های نفتی، یک میلیون و 323هزار کیلوگرم مواد خوراکی (از قبیل برنج،چای و حبوبات…) وتعداد 45 هزار و 113 قلم سایر کالاها (از قبیل لوازم صنعتی،وسایل شیلاتی،پزشکی و…) کشف و ضبط شد.

ملکی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 303 میلیارد و 357 میلیون ریال دانست و عنوان کرد: در این رابطه یک باند کلان قاچاق کالا منهدم و 89 متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی هرمزگان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 106 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد 16 پرونده بالای صد میلیون تومان و 90 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی تهدید قاچاق را برای و کشور تهدید اقتصادی بزرگی ذکر کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند./موج

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟