اخبار لوازم خانگی

توزیع 10 هزار لوازم خانگی به خانوارهای سیل‌زده

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی با همت داوطلبان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی با همت داوطلبان و نیروهای امدادی در استان های سیل زده در حال توزیع در میان خانوارهای سیلزده است.

محمد نصیری روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: تاکنون ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی به ارزش بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی به جمعیت هلال‌احمر، تهیه و به مناطق سیل زده ارسال شده که توزیع این تعداد بسته لوازم خانگی بر اساس سیاست‌های ستاد بازسازی و نوسازی کشور و انجام مددکاری اجتماعی از سوی داوطلبان هلال احمر و معرفی خانوارهای سیل زده از سوی استانداری‌ها، وزارت کشور و انجام صحت سنجی ها در بین این خانوارها در حال انجام است.

وی توضیح داد: این بسته لوازم خانگی ساخت داخل کشور و شامل یکدستگاه یخچال ۲۰ فوت، یک شعله اجاق گاز، یک تخته فرش و ۲ تخته پتو است که بین خانوارهای سیل زده‌ای که دچار آسیب شده اند، توزیع می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: قرار است این بسته‌ها براساس اولویت بندی‌های صورت گرفته در میان سه هزار و ۹۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل در استان لرستان، ۲ هزار خانوار آسیب دیده از سیل در استان خوزستان، هزار خانوار آسیب دیده از سیل در استان گلستان و سایر استان‌های متأثر از سیل و آبگرفتگی در کشور از جمله ایلام بخش‌های از چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و سایر استان‌های متأثر از سیل توزیع شود.

نصیری یادآور شد: از روز شنبه ۲۲ تیر ۹۸ و در مرحله اول طرح مهرانه، توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی میان مردم مناطق سیل زده آغاز شده و تا پایان بازسازی مناطق سیل زده در کنار مردم حادثه دیده می‌مانیم که گزارش شفاف همراهی با سیل زدگان با حضور و همکاری رسانه‌های جمعی ارائه خواهد شد.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان حامی و پشتیبان سازمان امداد و نجات، از خدمات ۷۱۷ هزار عضو داوطلب در چهار هزار و ۲۰۰ «خانه داوطلب عمومی» و «خانه هلال» به عنوان فعال‌ترین شبکه مردمی در چهار گروه هدایت، حمایت، مهارت و مشارکت بهره می‌برد./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟