اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی و الکتریکی قاچاق در ساوه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 14 هزار و 500 عدد لوازم خانگی و الکتریکی قاچاق به ارزش حدود 4 میلیارد و 150 میلیون ریال ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 14 هزار و 500 عدد لوازم خانگی و الکتریکی قاچاق به ارزش حدود 4 میلیارد و 150 میلیون ریال در ساوه کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان از عملیات پلیس شهرستان ساوه در توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل 4 میلیارد و 150 میلیون ریال لوازم خانگی و الکتریکی قاچاق خبر داد.
سرهنگ سپهوند افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوه در انجام تحقیقاتی گسترده از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و خودرو مذکور پس از شناسایی، در عملیاتی توقیف و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 14 هزار و 500 عدد لوازم خانگی و الکتریکی قاچاق به ارزش حدود 4 میلیارد و 150 میلیون ریال کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟