اخبار لوازم خانگی

شرکت آنر به دنبال ساخت تلویزیون هوشمند منحصربفرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال های اخیر هوآوی برای گسترش محصولات خود برند مستقل آنر را ایجاد کرد. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال های اخیر هوآوی برای گسترش محصولات خود برند مستقل آنر را ایجاد کرد. تاکنون گوشی های هوشمند بزرگی توسط این برند عرضه می شوند که هر یک در نوع خود برجسته هستند.

حال در رویدادی مدیرعامل وقت آنر به نام George Zhao، اعلام کرد در آینده این شرکت اولین تلویزیون هوشمند خود را معرفی می کند. این یعنی آنر می خواهد به صنعت تولید تلویزیون هوشمند به عنوان بازار جدید ورود پیدا کند.

George Zhao بیان داشت آنر نمی خواهد تلویزیون های هوشمند معمولی را به تولید برساند بلکه با همکاری JingDong چین تلویزیون های هوشمند خاصی را به مشتریان ارائه می دهد. او افزود که این تلویزیون های هوشمند ترکیبی از یک صفحه نمایش و تلویزیون اینترنتی هستند تا در خانه به مرکز خدمات هوشمند تبدیل شوند. یعنی این که شما با کمک چنین تلویزیونی قادرید اکوسیستم مبتنی بر اینترنت اشیا داشته و هوشمندانه هر وسایل خانه را کنترل کنید.

به نظر می رسد اهداف آنر در زمینه تلویزیون هوشمند بزرگ بوده و آن را نسبت به سایر شرکت های فعال متفاوت می سازد. متاسفانه تاکنون تصویر این تلویزیون آشکار نشد و باید تا اواخر سال منتظر ماند و مشخص شود چینی ها به دنبال معرفی چه مدلی هستند.

گذشته از آن بزودی دو گوشی هوشمند آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو به عنوان میان رده های این کمپانی معرفی می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟