اخبار لوازم خانگی

افتتاح نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صبح امروز نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید با حضور رضا ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صبح امروز نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر غلامی؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین محمد باقر عالی؛ مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) افتتاح شد.

‎مجری برگزاری این نمایشگاه وزارت صمت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است که با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین صندوق های حمایتی و با هدف تمرکز ویژه بر روی توسعه و عمق بخشیدن به ساخت داخل خواهد برگزار خواهد شد.

‎بر اساس این گزارش، این نمایشگاه با حضور بیش از 83 شرکت به صورت راسا و 127 شرکت در قالب انجمن ها، تشکل ها و گروه های صنعتی فعالیت خودرا آغاز کرده است. همچنین متراژ نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولیدحدود ۱۱ هزار متر‌مربع است.

‎طی روزهای برگزاری نمایشگاه، شرکت های حاضر با هدف اعلام نیازمندی های خود در حوزه تولید حضور پر رنگی خواهند داشت که بر اساس اعلام مدیران برگزاری، فناوری ها و نیازهای وارداتی تولید، شناسایی و در نهایت اشخاص حقیقی و حقوقی نخبه که امکان تولید آن را دارند به یکدیگر معرفی خواهند شد.

بر اساس اعلام مجری برگزار کننده این نمایشگاه تعداد نیاز های اعلام شده حدود ۲۰۰۰ درخواست بوده است.
‎هدف اصلی از برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید کاهش و قطع وابستگی به دانش و قطعات مورد نیاز تولید است که پیش تر به صورت وارداتی در اختیار شرکت های تولیدکننده و صنعتی قرار می گرفت و حال در دوران تحریم، اجازه ورود آنها به کشور داده نمی شود.

‎نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید که صبح امروز به صورت رسمی افتتاح شد از 27 تا پایان تیرماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار خواهد بود. همچنین ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 الی 18 خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟