اخبار لوازم خانگی

تعمیر رایگان لوازم خانگی سیل زدگان توسط فنی و حرفه ای

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان گفت: یک هزار و ۵۸۲ عدد انواع لوازم خانگی سیل زدگان استان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان گفت: یک هزار و ۵۸۲ عدد انواع لوازم خانگی سیل زدگان استان توسط مهارت آموختگان فنی و حرفه ای به صورت رایگان تعمیر و در اختیار آنان قرار داده شد.

سیدعلیرضا حسینی طلب روز شنبه در نشست خبری به مناسب هفته ملی مهارت اظهار داشت: علاوه بر نیروهای گلستان، اکیپ های فنی و حرفه ای استان های مازندران، خراسان شمالی، سمنان و زنجان نیز در ایام وقوع سیل به یاری مردم خسارت دیده آمده و در تعمیر لوازم خانگی آنان را یاری کردند.
وی توسعه مهارت آموزی را یکی از نیازهای آینده ایران برای بهبود فضای کسب و کار دانست و گفت: پرهیز از مدرک گرایی و تاکید مستمر بر حرفه آموزی و فرا گرفتن مهارت های جدید و کاربردی، دانش آموختگان فنی و حرفه ای را آماده پذیرش انواع مشاغل در صنایع گوناگون کرده است.
مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان افزود: فقر مهارت در جامعه مشهود است که اگر مهارت افزایی در جامعه تقویت می شد، امروز با معضل بیکاری مواجه نبودیم.
وی بیان کرد: نرخ بیکاری در دانش آموختگان دانشگاهی هر روز در حال افزایش است که یکی از عوامل اصلی آن، فقدان مهارت و کاربردی نبودن آموزش های دانشگاهی با نیاز جامعه است.
مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان یادآور شد: با بخش های دیگر مانند اداره کل زندان ها، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه، زنان سرپرست خانوار و برخی ادارات، قرارداد همکاری بسته شده که بر مبنای آن، برخی آموزش ها به فراخور نیاز آن سازمان ارایه خواهد شد.
وی اضافه کرد: امسال ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در گلستان به کسب مهارت در رشته های گوناگون پرداختند که این رقم در کل سال قبل ۳۲ هزار و ۶۰۰ نفر بود./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟