اخبار لوازم خانگی

کشف 286 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در عجب شیر

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده نیروی انتظامی عجب شیر از کشف ۲۸۶ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق در این ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده نیروی انتظامی عجب شیر از کشف ۲۸۶ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی روز شنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران یگان امداد شهرستان یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل بار قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۲۸۶ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف و ضبط و راننده خودرو نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی عجب شیر با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از مأموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان عجب شیر با ۷۱ هزار جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غرب آذربایجان شرقی واقع شده و به دلیل قرارگرفتن در مسیر ترانزیتی غرب به مرکز کشور، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان و دیگر شهرستان های جنوب استان را برای جابجا کردن کالای قاچاق مورد استفاده قرار می دهند./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟