اخبار لوازم خانگی

یک کامیون لوازم خانگی قاچاق در شهرستان دهگلان توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان، از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف مقادیری انواع لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان، از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف مقادیری انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در شهرستان دهگلان خبر داد.

سردار ” علی آزادی”، اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دهگلان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور” قروه به دهگلان ” به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: با هماهنگی قضائی دربازرسی از خودروی مذکور انواع کالای خارجی قاچاق شامل، 14 دستگاه ماشین لباسشویی، 3 دستگاه کولر گازی، 2 دستگاه ماشین ظرفشویی، 26 دستگاه همزن برقی، 12دستگاه سبزی خرد کن، 2 دستگاه چرخ خیاطی و… کشف شد.
سردار آزادی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفردستگیر شده است، گفت :کارشناسان ارزش کالای های کشف شده را بالغ بر 3میلیارد ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی استان کردستان، در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا یکی از معضلات شومی است که به اقتصاد داخلی هرکشور و مردم لطمه می زند، به شهروندان توصیه کرد، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی مراتب را هرچه سریعتر به سامانه پلیس 110 اطلاع دهند./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟