اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی احتکار شده در زنجان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 126 دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ظرفشویی، لباسشویی و کولرگازی که در یک انبار ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 126 دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ظرفشویی، لباسشویی و کولرگازی که در یک انبار احتکار شده بود توسط پلیس استان زنجان کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص گفت: پلیس زنجان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم خانگی توسط یک محتکر در انباری واقع در شهر زنجان، موفق به کشف و ضبط این لوازم خانگی شد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور افزود: کارشناسان پلیس، ارزش ریالی این مقدار لوازم خانگی کشف و ضبط شده را که شامل ۹۷ دستگاه یخچال فریزر، ۱۳ دستگاه ماشین ظرفشویی، هشت دستگاه ماشین لباسشویی و هشت دستگاه کولر گازی بود را قریب هفت میلیارد ریال برآورد کردند.

وی اظهار داشت: پلیس زنجان پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری اداره‌های کل تعزیرات و صنعت معدن و تجارت استان زنجان از این انبار کالا بازدید کرده و اقلام احتکار شده را کشف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت را افزایش دهند مطابق با قانون و به صورت قاطعانه با این محتکران برخورد خواهد کرد./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟