اخبار لوازم خانگی

گروه WMF توسط مجموعه لوازم خانگی SEB سازماندهی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه SEB تولید کننده لوازم خانگی کوچک در فرانسه است که برندهای مولینکس، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه SEB تولید کننده لوازم خانگی کوچک در فرانسه است که برندهای مولینکس، تفال، Rowenta و گروه WMF توسط این مجموعه شناخته شده اند.

گروه WMF شرکت تولید کننده کارد و چنگال آلمانی که از 9 سپتامبر 1853 فعالیت می کند، ارائه دهنده محصولاتی مانند کارد و چنگال و ماشین آلات آشپزخانه است. پس از ادغام گروه WMF در مجموعه SEB یک برنامه استراتژیک برای تقویت رقابت برند مشخص شد.

با توجه به این برنامه استراتژیک شرکت بخش حرفه ای رشد خود را ادامه می دهد و سرمایه گذاری های جدید در فعالیت های تحقیق و توسعه باعث عرضه محصولات جدید و همچنین گسترش ظرفیت تولید می شود.

رقابت صنعتی نیز مورد توجه قرار گرفته است و تولید محصولات آشپزخانه ضد زنگ تا پایان سال 2020 به سایر سایت های مجموعه SEB در اروپا منتقل خواهد شد.

قابل ذکر است، سازماندهی مجدد گروه WMF از 400 تا 6200 شغل در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهد تا WMF طیف وسیعی از گزینه ها را برای کارمندان فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟