فناوری

ثبت آسمان طلایی تابستان با دوربین قدرتمند گلکسی S10 سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تابستان از راه رسیده است و منظره‎ای که بسیاری از عکاسان عاشق ثبت آن هستند هر روز ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تابستان از راه رسیده است و منظره‎ای که بسیاری از عکاسان عاشق ثبت آن هستند هر روز اتفاق می‏افتد و کافی‏ست دوربین مناسب داشته باشید تا آن را به زیباترین شکل ممکن به تصویر بکشید. ساعات ابتدایی و انتهای روزهای تابستان به ساعات طلایی در میان عکاسان مشهور هستند زیرا در این لحظات آسمان رنگی طلایی گرفته و بهترین موقعیت برای گرفتن عکسی از خورشید و اشعه نور است که هر منظره‎ای را زیبا و دلنشین می‏کند.

دوربین‎های پیشرفته امروزی با فناوری‌‎های متعدد می‎توانند این ساعات طلایی را به شکل‎هایی بسیار زیبا ثبت کنند اما برای گرفتن چنین عکس‎هایی شما باید وقت زیادی صرف آموزش عکاسی بکنید تا نتیجه کارتان ارزش اشتراک گذاری با دوستان و خانواده‏تان را داشته باشد.

اما دوربین گلکسی S10 سامسونگ مجهز به قابلیت‎هایی است که به شما امکان می‏دهد بدون نیاز به دستکاری تنظیمات پیچیده ISO دوربین یا آموزش‎های حرفه‏ای، عکس‎هایی بسیار زیبا از ساعات طلایی تابستان امسال ثبت کنید. دوربین این سری از محصولات سامسونگ با داشتن تا حداکثر پنج لنز به شما امکان می‏دهد به راحتی مانند یک حرفه‎ای عکاسی کنید.

بهترین تصویر با قابلیتهای چندلنزی

دوربین خانواده گلکسی S10 برای هر صحنه یک لنز مناسب دارد و در نتیجه می‎تواند در کمترین یا بیشترین نور محیط، بهترین عکس را بگیرد. چه دوربین گوشی شما پنج لنز (گلکسی S10+) یا چهار لنز (گلکسی S10) داشته باشد، به هرحال براحتی می‏توانید از قابلیت‎هایی مانند زوم فوق‎العاده، فریم‎های فوق عریض و لنزهای تله فوتو استفاده کنید و در نتیجه از هر زاویه دلخواه، بهترین عکس تابستانی خودتان را ثبت کنید.

عکس‌هایی حرفهای در روز یا شب

با استفاده از حالت دیافراگم دوگانه (Dual Aperture) در سری گلکسی S10 می‎توانید در شرایط کم نور ابتدای صبح یا غروب آفتاب، بهترین عکس ممکن را بگیرید. در این قابلیت لنز دوربین مانند چشم انسان عمل کرده و بصورت خودکار متناسب با شرایط باز و بسته می‎شود.

بهترین منظره برای زیباترین عکس

قابلیت پیشرفته ارتقای کیفیت عکس (Scene Optimizer) گرفتن عکس از طلوع یا غروب خورشید را بسیار ساده می‎کند. به دلیل وجود یک واحد پردازش عصبی (Neural Processing Unit) در گوشی گلکسی S10، قابلیت ارتقای کیفیت عکس می‏تواند با دقت بالا داده‎های تصویر را تحلیل و پردازش کرده و بهترین صحنه ممکن را تشخیص دهد. به این ترتیب تشخیص تا 30 صحنه از جمله طلوع یا غروب بصورت هوشمند برای گوشی فراهم می‎شود و این یعنی امکان گرفتن عکس از آسمان طلایی تابستان مانند یک عکاس حرفه‎ای را خواهید داشت.

پیشنهادهای حرفهای

با استفاده از قابلیت پیشنهاد قاب‎بندی یا Shot Suggestion، گوشی بصورت خودکار پیشنهاداتی را درباره قاب‏بندی و زاویه‎گیری حرفه‎ای عکس به شما ارایه می‎کند. این قابلیت در گوشی گلکسی S10 با تحلیل یک پایگاه داده بزرگ شامل بیش از 100 میلیون عکس، به سطح قابل توجهی از حرفه‎ای بودن در عکاسی رسیده و می‎تواند درباره نسبت اجسام در تصویر، موقعیت آنها و ترکیب کلی عکس به شما کمک کند تا بهترین تصویر ممکن را از هر صحنه‎ای ثبت کنید.

از هر جایی عکسهایتان را به اشتراک بگذارید

عکس‎های زیبا و خاطرات شیرین شما ارزش اشتراک‎گذاری با دوستان و خانواده را دارند. در اینجاست که حالت اینستاگرام دوربین گلکسی S10 به کمک شما می‎آید. با استفاده از این قابلیت می‎توانید از داخل اپلیکیشن دوربین و بصورت مستقیم عکس و فیلم‎های خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، بدون اینکه نیاز داشته باشید اپلیکیشن آن را باز کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟