اخبار لوازم خانگی

تجربه آشپزی ایمن و هوشمند با اجاق گاز Safera Sense

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سفارا در سال 2007 در فنلاند تاسیس شد. این کمپانی یک اجاق گاز پیشرفته برای ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سفارا در سال 2007 در فنلاند تاسیس شد. این کمپانی یک اجاق گاز پیشرفته برای جلوگیری از خطرات پخت و پز طراحی کرده است.

شرکت سفارا اولین اجاق گاز دارای سنسورهای هوشمند پخت و پز را با عنوان Safera Sense معرفی کرد که با اکوسیستم های اصلی خانه هوشمند سازگاری دارند و در اواخر سال جاری در اروپا و ایالات متحده عرضه خواهد شد.

با Safera Sense آشپزخانه ها ایمن تر و به روزتر خواهند شد. علاوه بر ایمنی آشپزخانه ها آشپزی هوشمند را برای کاربران فراهم می کند.

سفارا سنس دارای بیش از 10 سنسور داخلی است که داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و در سه جنبه کلیدی ارائه می دهد.

نخست آشپزی هوشمند؛ این دستگاه عملکردهای مختلف را مانند جوشاندن آب و داغ کردن روغن در تابه را تشخیص می دهد و تایمر خودکار را تنظیم می کند. با استفاده از اپلیکیشن free Safera کاربران می توانند فرایند پخت و پز را ببینند و دستورالعمل های آشپزی خودکار را اعمال کنند.

سپس آشپزی ایمن؛ زمانی که یک واحد کنترل قدرت (PCU) استفاده می شود اگر منبع حرارت به میزان زیاد باشد سفارا سنس هشدار می دهد و منبع تغذیه خاموش می شود. PCU بین اجاق و منبع برق تعبیه شده است.

در نهایت کیفیت هوا؛ این محصول درجه حرارت خانه، رطوبت و کیفیت هوا را تشخیص می دهد و هوای فضای خانه را تهویه می کند.

سفارا برای اولین بار در نمایشگاه لوازم الکتریکی مصرفی و لوازم خانگی IFA در برلین حضور خواهد داشت و فناوری سنسور آن نشان داده خواهد شد و این شرکت فنلاندی به دنبال شرکای کسب و کار در فضای خرده فروشی و تولید در استرالیا و نیوزلند است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟