اخبار لوازم خانگی

توزیع لوازم خانگی بین نیازمندان سردشت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاکری گفت: تعداد ۱۴۰ دستگاه یخچال و گلیم فرش بین نیازمندان مناطق محروم سردشت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاکری گفت: تعداد ۱۴۰ دستگاه یخچال و گلیم فرش بین نیازمندان مناطق محروم سردشت شهرستان بشاگرد توزیع شد.

« مرتضی شاکری »، رئیس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد در هرمزگان با اشاره به خدمات ارائه شده به جامعه هدف این نهاد، اظهار داشت: یکی از برنامه های حمایتی کمیته امداد تهیه و تأمین لوازم ضروری است که در همین راستا تعداد 140 دستگاه یخچال و گلیم فرش بین 70 خانوار نیازمند مناطق محروم سردشت شهرستان بشاگرد توزیع شد.

شاکری افزود: لوازم خانگی تهیه شده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد شامل 70 دستگاه یخچال، 70 تخته گلیم فرش بوده که برای تهیه این اقلام بالغ بر 250 میلیون تومان هزینه شده است و بین نیازمندان روستاهای محروم گافرو پارامونت توزیع شد.
رئیس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد ، مشارکت خیران را در تأمین لوازم ضروری خانوارهای نیازمند مؤثر دانست و یادآور شد: خیران می توانند از طریق سامانه تلفن گویای 3288 و اپلیکیشن ناب با ارسال عدد 100 به شماره 30007639 و نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند./شبستان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟