اخبار لوازم خانگی

کشف ۶۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۶۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۶۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل جاروبرقی و اتوبخار در کرمانشاه به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سردار «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی حوالی میدان امام (ره) به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش مشکوک شده و درصدد توقیف آن برآمدند.

وی ادامه داد: راننده خودروی پلاک مخدوش، با مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد اما پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت تسلیم مأموران شد.

سردار مرزبانی تصریح کرد: مأموران در بازرسی‌های انجام گرفته موفق به کشف ۴۱ عدد جاروبرقی و ۲۳ عدد اتوبخار قاچاق که طبق نطر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به توقیف خودروی پژو ۴۰۵، از دستگیری راننده ان و معرفی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان از اهتمام پلیس کرمانشاه در برخورد با پدیده قاچاق و مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان خبر داد.

سارقان قطعات و لوازم خودرو در کرمانشاه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق قطعات و لوازم داخل خودرو توسط کاراگاهان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.‌

سرهنگ «محمدرضا امیری» ادامه داد: در همین رابطه کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای خاص موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای شده و در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و سپس هردو نفر به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم معرفی شدند.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد در صورتی که اتومبیل خود را در خیابان برای لحظاتی کوتاه پارک می‌کنند حتماً از قفل بودن درب‌های خودرو مطمئن شده و سعی کنند در محل‌های امن پارک کنند./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟