فناوری

نسل جدید آیفون مجهز به پردازنده قدرتمند A13

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آیفون های 11 دارای مشخصات قدرتمندی هستند و در نوع خود گزینه های جذابی به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آیفون های 11 دارای مشخصات قدرتمندی هستند و در نوع خود گزینه های جذابی به شمار می روند. چیزی تا رونمایی نسل جدید آیفون ها باقی نمانده و اپل نیز سخت در حال توسعه و آغاز تولید آیفون های نسل جدید خود است. به تازگی وب سایت 9to5Mac موفق شد اطلاعات جدیدی از این گوشی های هوشمند مورد انتظار کسب کند که شامل قسمت سخت افزاری و برخی ویژگی‌های دیگر می شود.

در سال جاری آیفون ها باری دیگر به پورت لایتینگ مجهز می شوند و خبری از پورت USB-C نیست. البته تبلت اپل از این پورت خلاص شد و شرکت کوپرتینویی USB-C را جایگزین این پورت همیشگی کرده است. گذشته از آن تلفن های هوشمند مورد اشاره به قابلیت Taptic Engine که جایگزین 3D Touch خواهد بود، مجهز هستند. اطلاعات دقیقی از این قابلیت دردست نیست اما انتظار داریم همان Haptic Touch یکی از ویژگی های کلیدی iOS 13 باشد.

همانطور که می دانید در گوشی های هوشمند آیفون XI و XI Max دوربین سه گانه ای در عقب جای دارد که حسگر سوم برای تصویربرداری زاویه عریض است. البته چنین حسگرهایی عجیب نیستند و تاکنون ال جی، سامسونگ، هوآوی و حتی سونی دست به کار شده دوربین های چندگانه را روی پرچمداران خود تعبیه کردند.

پیش بینی می شود نسل جدید آیفون به پردازنده قدرتمند A13 اپل مجهز خواهند شد و انتظار می رود رویداد اپل نیز 9 یا 10 سپتامبر برگزار شود.

در واقع اپل برای نخستین بار دوربین سه گانه برای آیفون خود در نظر می گیرد و این در حالی است که تا به حال چندین مدل اندرویدی با قابلیت مورد اشاره راهی بازار شدند. یکی از ویژگی های جالب در آیفون قابلیت Smart Frame عکاسی است که شما می توانید تغییراتی روی زاویه دید محیط داشته باشید. دوربین جلو این گوشی های هوشمند دارای قابلیت فیلمبرداری حرکت آهسته 120fps است.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار دقیق و کافی باقی ماند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟