اخبار لوازم خانگی

توزیع 35 هزار بسته لوازم‌خانگی بین سیل‌زدگان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسئول طرح مسجد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تاکید بر رسیدگی به افراد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسئول طرح مسجد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تاکید بر رسیدگی به افراد محروم و نیازمند گفت: در جریان سیل در استان‌های مختلف ۳۵ هزار بسته لوازم خانگی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بین سیل زدگان توزیع شد.

حجت‌الاسلام میثم آسوپا در بوشهر با تاکید بر رسیدگی به افراد محروم در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: در این راستا طرح مسجد احسان  ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در رسیدگی به محرومان در سراسر نقاط کشور اجراء شده است.

وی، با بیان اینکه این طرح در تمامی مساجد فعال کشور اجرایی شده است گفت: تمام مساجد فعال از خدمات اجتماعی این نهاد بهره‌مند می‌شوند تا به توانمندی‌های نسبی برسند.

مسئول طرح مسجد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان در نقاط محروم را یکی از برنامه‌های این نهاد دانست و تصریح کرد: امسال 3000 جهیزیه به زوج‌های جوان در سراسر کشور اهداء می‌شود که در مرحله نخست یک‌هزار جهیزیه اهداء شد.

آسوپا، هزینه هر فقره جهیزیه را 15 میلیون تومان دانست و خاطر نشان کرد: این طرح  با همکاری خیران، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سازمان تبلیغات اسلامی اجراء شده که در مرحله نخست 150 میلیارد ریال جهیزیه بین زوج‌های جوان در نقاط محروم توزیع شد.

وی، با اشاره به توزیع 2000 جهیزیه دیگر تا پایان امسال افزود: اولویت  رسیدگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مناطق محروم است که  از سوی طرح مسجد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برنامه‌هایی از جمله توزیع مواد غذایی، سبد کالا، حمایت از دانش آموزان و توزیع جهیزیه در نقاط محروم عملیاتی شده است.

مسئول طرح مسجد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از توزیع بسته‌های لوزم خانگی در مناطق سیل‌زده خبر داد و بیان کرد:در جریان سیل در استان‌های مختلف 35 هزار بسته لوازم خانگی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بین سیل‌زدگان توزیع شد.

آسوپا ارزش این بسته‌های حمایتی را بیش از 112 میلیارد ریال دانست و گفت: حمایت‌های اجتماعی از جمله فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که از طریق مساجد و با محوریت ائمه جماعات مساجد در بخش‌های مختلف اجتماعی، بهداشتی و امدادی ارائه می‌شود./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟