اخبار لوازم خانگی

لذت نوشیدن قهوه دم سرد با قهوه ساز کلد برو Dash Rapid

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قهوه کلد برو این نوشیدنی سرد جایگزین مناسبی برای علاقه مندان به قهوه در ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قهوه کلد برو این نوشیدنی سرد جایگزین مناسبی برای علاقه مندان به قهوه در فصول گرم است. قهوه ساز کلد برو Dash Rapid یک قهوه ساز دم سرد بوده که می توان بهترین قهوه دم سرد را با آن تهیه کرد.

قهوه دم سرد با قهوه سرد متفاوت است. در تهیه قهوه دم سرد، قهوه از آب سرد و یا آب دمای اتاق در زمانی بین 3 تا 24 ساعت درست می شود اما قهوه سرد مانند بسیاری از نوشیدنی های قهوه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

دستگاه قهوه ساز کلد برو Dash Rapid دارای یک پارچ 1.5 لیتری است. مصرف کنندگان این محصول می توانند پارچ قهوه ساز با محتوای قهوه دم سرد را در یخچال نگهداری کنند. شستن اقلام این دستگاه بسیار ساده و راحت است.

میزان کافئین استخراج شده از روش دم سرد کمتر از سایر روش ها مثل تهیه اسپرسو است، ولی به دلیل استخراج عصاره قهوه در روش دم سرد، نسبت قهوه به آب در روش مذکور حدود 2 تا 2.5 درصد بیشتر از سایر روش ها مثل تهیه اسپرسو است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟