اخبار لوازم خانگی

ارزان ترین تلویزیون های فیلیپس روانه بازار شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارشات منتشر شده، تلویزیون های الد 55 و 65 اینچی مدل 754 به خط تولید ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارشات منتشر شده، تلویزیون های الد 55 و 65 اینچی مدل 754 به خط تولید محصولات فیلیپس اضافه شدند که در واقع نخستین تلویزیون های الد بدون سیستم عامل اندروید هستند.

شرکت فیلیپس در اروپا (تی پی ویژن) از سال 2015 تلویزیون های خود را براساس پلتفرم اندروید تی وی گوگل به بازار عرضه می کند اما به تازگی یک پلتفرم اختصاصی با عنوان Saphi  برای نسخه های مقرون به صرفه خود در نظر گرفته است.

تلویزیون الد مدل 754 نخستین محصول فیلیپس است که با پلتفرم Saphi و دسترسی به نتفلیکس، یوتیوب و آمازون در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

علاوه براین، برای نخستین بار است که این سازنده تلویزیون از پنل الد در 7 سری ازمحصولات میان رده خود استفاده می کند.

تلویزیون الد مدل 754 مجهز به رزولوشن 4k، پردازشگر ویدیویی P5، 3-sided Ambilight، سیستم صوتی 40W با کانال 2.1  به همراه ساب ووفر و طراحی ظریف است. تلویزیون های مذکور از دالبی اتموس و دالبی ویژن پشتیبانی کرده و امکان سازگاری آن با فرمت های HDR نظیر HDR10 HDR10+، HLG و دالبی ویژن به وجود آمده است. فیلیپس از تلویزیون های سری 9 الد نیز در سال 2019 رونمایی کرده است و پیش بینی می شود که در نمایشگاه ایفا 2019 شاهد نسخه های بیشتری از این برند هلندی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟