اخبار لوازم خانگی

استفاده از 10 هزار ربات صنعتی برای تولید لوازم خانگی ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیک از به کارگیری 10 هزار ربات صنعتی برای تبدیل سایت تولید چانگ ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیک از به کارگیری 10 هزار ربات صنعتی برای تبدیل سایت تولید چانگ ون به کارخانه ای برای ساخت لوازم خانگی پریمیوم خبر داد.

پروژه کارخانه هوشمند تا سال 2023 تکمیل خواهد شد و قرار است که ربات های ال جی از طریق یک شرکت سازنده ربات با عنوان روبو استار تامین شود.

سهام روبو استار در سال گذشته توسط ال جی خریداری شده و علاوه براین، این غول فناوری کره جنوبی بادیگر شرکت های فعال در این حوزه نظیر اپسون همکاری می کند.

این کارخانه ال جی در ادامه تاسیس کارخانه ماشین لباسشویی در ایالت تنسی آمریکا احداث خواهد شد و حاکی از سطح بالای کارخانه های این شرکت در بخش دیجیتال واتوماسیون است.

کارخانه چانگ ون ال جی تا سال 2021 به تدریج به این پروژه ورود خواهد کرد و از سال 2023 برای ساخت انواع لوازم خانگی پریمیوم  نظیر یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و تصفیه کننده آب رسما وارد عمل می شود.

ال جی الکترونیک به منظور نظارت تمام زنجیره تولید از یک سیستم کنترلی یکپارچه استفاده کرده که به لطف هوش مصنوعی و اتوماسیون این امر محقق خواهد شد. پیش بینی می شود که این کارخانه در آینده قادر به تولید 3 میلیون دستگاه لوازم خانگی در سال باشد و در حالی که این رقم در حال حاضر برابر با 2 میلیون نسخه در سال است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟