خانم ها بخوانند!

سریع ترین روش برای درمان جوش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکثر بانوان از خودنمایی جوش بر روی صورتشان احساس خوبی ندارد و به همین منظور ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکثر بانوان از خودنمایی جوش بر روی صورتشان احساس خوبی ندارد و به همین منظور چندین ترفند ساده برای درمان سریع جوش گردآوری شده است.

یخ

 

استفاده از یخ برای جوش هایی که کاملا عفونی نشده است، توصیه می شود.  یخ به کاهش التهاب کمک می‌کند و منجر به خارج شدن میکروب می شود.

آب لیمو

آب لیمو در درمان جوش معجره می کند و همانند یک میکروب‌کش ارگانیسم‌ وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد. پیش از خوابیدن از یک گوش‌پاک‌کن استریل پنبه‌ای استفاده کنید و آبلیمو را روی جوش بمالید.

خمیر دندان

بهتر است قبل از اینکه جوش روی صورت‌‌تان جا خوش کند کمی خمیردندان سفید را روی آن ناحیه بمالید و بگذارید حین خواب شبانه آنجا بماند.

سرکه سیب

سرکه سیب را با مقدار یک به سه با آب ترکیب کنید و یک تکه پنبه را درون مخلوط بخیسانید و سپس روی قسمت های آسیب دیده پوست خود اعمال کنید.

 روغن درخت چای

روغن در خت چای  خاصیت آنتی باکتریالی دارد و برای استفاده از آن، با یک قطره چکان کمی از روغن را برداشته و به مقدار نیاز روی نواحی آسیب دیده بزنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟