فناوری

مک بوک پرو 16 اینچی در ماه سپتامبر روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در نظر دارد سال جاری علاوه بر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون، مک ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در نظر دارد سال جاری علاوه بر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون، مک بوک پرو 16 اینچی جدیدی را معرفی کند که نه تنها طراحی متفاوتی خواهد داشت، بلکه از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی هم بهره می برد.

تاکنون شایعات مختلفی درباره این لپ تاپ منتشر شد و به تازگی Digitimes گزارش کرده اپل سپتامبر سال جاری در کنار معرفی آیفون های 2019، مک بوک پرو 16 اینچی را هم رونمایی خواهد کرد

این دستگاه توسط شرکت Quanta به تولید می رسد و به نمایشگر کم حاشیه و پروضوح مجهز است. گذشته از آن صفحه کلید پروانه ای آن برداشته خواهد شد و یک مدل قیچی وار برای آن درنظر گرفته خواهد شد.

در سوی دیگر شایعه وجود دارد که آیپد پرو جدید هم سال جاری معرفی می شود. اطلاعات کافی در دست نیست و باید منتظر اخبار دقیق و موثقی باقی ماند. پیش بینی می شود در کنار معرفی آیفون های 2019، مک بوک پرو 16 اینچی رونمایی شده که تا اکتبر راهی بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟