اخبار لوازم خانگی

چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی اردبیل افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر چهاردهمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی اردبیل از گشایش چهاردهمین نمایشگاه لوازم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر چهاردهمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی اردبیل از گشایش چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی اردبیل خبر داد.

مهاجر، دبیر چهاردهمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی اردبیل صبح امروزگفت: امروز با حضور مسئولان استان و تولیدکنندگان لوازم خانگی این نمایشگاه گشایش یافته و فرصت مناسبی برای ارائه تولیدات داخلی در بخش لوازم خانگی است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۵۰ شرکت تولید کننده از استان‌های اردبیل، اصفهان، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی محصولات خود را در زمینه یخچال، لوازم آشپزخانه، لوستر، فرش، تابلو فرش، سرویس خواب به نمایش گذاشته اند.

دبیر چهاردهمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی اردبیل افزود: در این نمایشگاه ۸۰ درصد کالا‌ها ایرانی است و با توجه به شعار امسال که رونق تولید نامگذاری شده سعی کرده ایم اجناس را با قیمت مناسب و با تخفیف نمایشگاهی حدود ۱۰ درصد به مشتریان عرضه کنیم تا از کالای ایرانی استقبال شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهاجر گفت: در این نمایشگاه کالا‌ها به صورت مستقیم توسط تولید کنندگان و بدون واسطه عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه تا ۱۱ مرداد ماه در محل نمایشگاه دائمی بین‌الملی اردبیل دایر است و غرفه‌داران از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب محصولات تولیدی خود را به معرض نمایش می‌گذارند و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز در این بخش را با برخورداری از تخفیفات نمایشگاهی تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟