فناوری

زمان عرضه گلکسی فولد سامسونگ لو رفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی می کند و برای 2019 نیز ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی می کند و برای 2019 نیز به دنبال مدل های جدیدی رفته است. در اوایل سال جاری شاهد رونمایی گلکسی فولد منعطف اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ بودیم که به دلیل داشتن مشکلات نمایشگر عرضه آن با تاخیر مواجه شد.

حال به تازگی گزارشی منتشر شده که تاریخ تقریبی عرضه مجدد گلکسی فولد را نشان می دهد. باتوجه به این گزارش، اسمارتفون مورد اشاره احتمالا بین 18 تا 20 سپتامبر یعنی نزدیک به زمان عرضه نسل جدید آیفون ها راهی بازار می شود.

دقیقا پیدا نیست که سامسونگ چه برنامه ای برای این گوشی هوشمند در سر دارد، اما اگر تاریخ احتمالی بین 18 تا 20 سپتامبر باشد، این شرکت رقابت سختی در فروش محصولش همزمان با اپل خواهد داشت.

به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به شایعات بی اساس هم اشاره کرد. بنابراین باید تا رویداد 7 آگوست منتظر ماند و مشخص شود کره ای ها چه تاریخی را مشخص می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟