اخبار لوازم خانگی

آتش‌سوزی گسترده انبار لوازم خانگی در خیابان خیام

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در یک انبار لوازم خانگی در خیابان خیام جنوبی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در یک انبار لوازم خانگی در خیابان خیام جنوبی خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک انبار در خیابان خیام، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:42 ظهر چهارشتبه آتش‌سوزی در یک انبار کالا در خیابان خیام جنوبی، نرسیده به میدان محمدیه به سامانه 125 اعلام شد که با توجه به کثرت تماسهای شهروندان و دود غلیظ متصاعدشده از محل حادثه، به‌سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهاردقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: محل حادثه یک انباری قدیمی مسقف به‌وسعت حدود 500 تا 600 متر بود.

وی تصریح کرد: در این انبار لوازم خانگی نگهداری می‌شد که حدود 200 متر از آن دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور بود.

ملکی با اشاره به گسترش شعله‌های آتش به سقفهای شیروانی انبار، خاطرنشان کرد: آتش‌ در حال گسترش به تمام انبار بود که آتش‌نشانان از چندین جهت عملیات خود را آغاز کرده آتش را تحت محاصره خود قرار دادند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: هم‌اکنون آتش خاموش شده و نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند همچنین این حادثه تاکنون مصدوم و تلفات جانی در پی نداشته است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟