اخبار لوازم خانگی

هایسنس دو مدل جدید خشک کن خود را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هایسنس از معرفی دو خشک کن جدید در بازار لوازم خانگی استرالیا خبر داد. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هایسنس از معرفی دو خشک کن جدید در بازار لوازم خانگی استرالیا خبر داد. یک مدل خشک کن پمپ گرمایی و یک مدل دیگر خشک کن کندنسر که هر دو این مدل ها با ظرفیت 8 کیلوگرم در دسترس کاربران خواهد بود.

هر دو خشک کن دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها هستند که شامل فناوری نوآورانه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به لباس می شود.

خشک کن پمپ گرمایی 8 کیلوگرمی زمان خشک شدن کوتاه لباس ها را تضمین می کند. از دیگر ویژگی های این محصول این است که به کاربران امکان دسترسی راحت و بدون آسیب به ملافه و حوله های بزرگ تر را می دهد.

فناوری کمپرسور اینورتر دمای خشک کردن را پایین می آورد و کوچک شدن سایز و چروکی البسه را به حداقل می رساند. همچنین فناوری IonTech بو، آلرژن‌ها، الکتریسیته و چروکی لباس‌ها را کاهش می دهد.

خشک کن کندنسر 8 کیلوگرمی گزینه های برنامه نویسی گسترده ای را ارائه می دهد که شامل تنظیمات مراقب از پوشاک می شود و از طریق یک نمایشگر ال ای دی سفید به راحتی قابل رویت است.

این نمایشگر برای مشاهده و دسترسی راحت کاربران طراحی شده، همچنین این رابط دارای انواع چرخه خشک کن بوده و تمامی لباس ها با هر جنسی را در درجه حرارت های مختلف شسته و خشک می کند.

ماشین خشک کن مذکور دارای یک فناوری AirRefresh است که در 30 دقیقه بوهای البسه را از بین می برد. رطوبت از طریق فناوری کنترل دما و رطوبت کاهش می یابد و باعث می شود 90 درصد رطوبت متراکم شود.

قابل ذکر است، خشک کن پمپ گرمایی مدل HDHA80 با قیمت 1.299 دلار از ابتدای ماه آگوست در دسترس کاربران خواهد بود. دسترس بودن خشک کن کندنسر 8 کیلوگرمی HDCE80 هنوز تایید نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟