اخبار لوازم خانگی

تصفیه هوای منزل با دستگاه ویو مینی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت Airthings در تلاش است وسیله ای با عنوان ویو مینی را عرضه کند که قابلیت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت Airthings در تلاش است وسیله ای با عنوان ویو مینی را عرضه کند که قابلیت تصفیه کردن هوای منزل را داشته و از نظر ویژگی و قیمت نیز مناسب باشد.

دستگاه ویو مینی (Wave Mini) برای اولین بار در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. ویو مینی از سه باتری AA ساخته شده که از قبل روی آن تعبیه شده است. این محصول را می توان روی دیوار نصب کرد یا  روی یک سطح صاف مانند میز قرار داد.

قابل ذکر است، محصول مذکور به فاصله ی 3 فوت از پنجره برای دریافت دقیق اطلاعات هوا قرار گیرد. ویو مینی بعد از تنظیم یک ساعت طول می کشد کیفیت هوا را شناسایی کند.

برای به دست آوردن وضعیت فوری هوا فقط کافی است کاربر دست خود را مقابل آن تکان دهد. اگر چراغ ال ای دی در رنگ سبز روشن شود کیفیت هوای شما خوب است. رنگ زرد یعنی کیفیت هوا به حداکثر میزان توصیه شده نزدیک می شود و می توان برخی از پنجره ها را باز کرده و هوای تازه را به داخل فضای خانه راه داد. اگر چراغ قرمز است، سطح بالایی از آلاینده ها شناسایی شده و برای اطلاعات بیشتر باید برنامه را بررسی کنید.

گفتنی است که برای بررسی اطلاعات، کاربران می توانند اپلیکیشن محصول یاد شده را در گوشی هوشمند خود نصب کرده و از آن استفاده کنند.

ویو مینی  قصد دارد فضای نفس کشیدن سالم و پاکیزه را برای کاربران ایجاد کند. هنگامی که کیفیت هوا در خانه به حد خطرناک برسد، ویو مینی برای تلفن همراه و ایمیل کاربران هشدار ارسال می کند.

ویو مینی  با دستگاه های وای فای، گوگل هوم، آمازون الکسا و IFTTT سازگاری دارد. اندازه کوچک ویو مینی برای هر اتاق خانه مناسب است.

قابل ذکر است، این محصول با قیمت 79 دلار در دسترس کاربران خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟