اخبار لوازم خانگی

زندگی خلاق را با تلویزیون‌های هوشمند تی سی ال تجربه کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال به عنوان دومین تولید کننده بزرگ تلویزیون در جهان شناخته می ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال به عنوان دومین تولید کننده بزرگ تلویزیون در جهان شناخته می شود و از عرضه تلویزیون های 4K AI مجهز به اندروید پای و مجموعه ای از قابلیت های هوشمند خبر داد.

این سری از محصولات تی سی ال تجربه تماشای تلویزیون را برای کاربران هندی تغییر خواهد داد و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان خواهد کرد.

مدل های P8S، P8E و P8  در این مجموعه قرار دارند. سری P8S در سایز های 55 و 65 اینچی،  P8E در اندازه های 43، 55 و 50 اینچی و مدل P8 نیز با اندازه های 43، 50 و 55 اینچی در دسترس  مشتریان هندی قرار می گیرند.

این تلویزیون های تی سی ال در واقع یک گجت همه فن حریف هستند که امکان کنترل بدون دخالت دست تلویزیون و حتی سایر لوازم خانگی هوشمند نظیر ربات جاروبرقی، پنکه و یا پرده منزل را فراهم می کند.

مدل P8S در رده پرچمداران این تولید کننده چینی قرار می گیرد و با قاب فلزی و طراحی تمام صفحه خود توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب خواهد کرد.

تلویزیون مدل P8، P8E و P8S به ترتیب با قیمت پایه 27,990، 29,990 و 44,990 روانه بازار خواهد شد.

مدیر نمایندگی تی سی ال در هند در این خصوص عنوان کرد:«ما از میزبانی برای رونمایی رسمی تلویزیون مدل P8 بسیار خوشحال هستیم. این محصولات وارد بخش لوازم خانگی هوشمند بازار هند خواهند شد و به لطف فناوری های هوشمند، تجربه جدیدی از سبک زندگی خلاق و مدرن را برای کاربران هندی به ارمغان خواهد آورد که کنترل انواع لوازم خانه با استفاده از فرمان های صوتی در خانه کاربران هندی به وجود خواهد آمد.»

این تلویزیون های تی سی ال دارای تاییدیه گوگل اندروید تی وی بوده و امکان کنترل صوتی آن ها وجود دارد. علاوه براین، کیفیت تصاویر و صدای این سری از محصولات تازه وارد به شکل چشمگیری ارتقا پیدا کرده است. حالت اسپورت (Sports Mode) این تلویزیون لذت تماشای مسابقات ورزشی را چندبرابر خواهد کرد.

نسل جدید تلویزیون های تی سی ال از قابلیت پشتیبانی از یوتیوب و نتفلیکس برخوردار است و کاربران می توانند به گنجینه ای از محتواهای ویدیویی دسترسی داشته باشند.

تلویزیون های اندرویدی 4K هوشمند این برند چینی نمایانگر آینده سرگرمی برای بازار هند است. کیفیت صدای تلویزیون های مذکور توسط الگوریتم AI اداره می شود و کیفیت تصاویر داینامیک را ارائه می دهد.

شرکت تی سی ال به عنوان یکی از پیشگامان بازار هند تلقی می شود و در واقع بسیاری از فناوری های هوشمند توسط  شرکت تی سی ال وارد بازار لوازم خانگی هند شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟