فناوری

نخستین گوشی هوشمند 5G زد تی ئی روانه بازار چین شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت زد تی ئی با عرضه گوشی اکسون 10 پرو 5G به عنوان نخستین تولید کننده گوشی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت زد تی ئی با عرضه گوشی اکسون 10 پرو 5G به عنوان نخستین تولید کننده گوشی همراه 5G در چین لقب گرفت.

اکسون 10 پرو 5G مجهز به یک صفحه نمایشگر 6.47 اینچی 1080p AMOLED است و از نخستین نسل مودم  X50 5G  کوالکام استفاده می کند.

مشتریان چینی از روز گذشته می توانند به ابزارهای 5G دسترسی داشته باشند اما برای در اختیار داشتن شبکه 5G باید تا ماه اکتبر منتظر بمانند.

پیش بینی می شود که بیش از 50 شهر این کشور تا پایان سال جاری مجهز به اینترنت 5G شود و شرکت های مخابراتی تلکام و یونیکام چین مجوزهای لازم را برای راه اندازی شبکه 5G دریافت کرده اند.

عرضه این گوشی به بازار به معنای پیشی گرفتن شرکت زد تی ئی از هواوی است. گوشی 5G هواوی به نام میت 20X 5G تا 16 آگوست روانه بازار چین می شود اگرچه قرار است که این گوشی به سایر بازارهای جهانی نظیر انگلیس وارد شود.

دیگر تولید کنندگان چینی نظیر وان پلاس و اوپو نیز ابزارهای 5G خود را به بازار عرضه کردند و هم اکنون در سایر مناطق جهان در دسترس قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟