اخبار لوازم خانگی

یخچال‌ FAB28 اسمگ در رنگ بندی جدید روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال‌های اسمگ مدل FAB28 که 22 سال پیش معرفی شدند اکنون در رنگ بندی و ویژگی های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال‌های اسمگ مدل FAB28 که 22 سال پیش معرفی شدند اکنون در رنگ بندی و ویژگی های جدید در دسترس کاربران هستند.

رنگ بندی یخچال های اسمگ در مدل FAB28 شامل رنگ سبز زمردی، قرمز یاقوتی و خاکستری مایل به قهوه ای است که وجود این رنگ ها به آشپزخانه روحیه خاصی می بخشد.

یکی از ویژگی های اضافه شده به یخچال فریزر مدل FAB28 کشوی جدید Life Plus 0°C است که از یک محیط با دمای کنترل شده برخوردار بوده که مواد غذایی را بهتر و طولانی تر نگه می دارد.

خنک سازی توسط سیستم خنک کننده چند جریان جدید بهینه شده است تا کاربران از توزیع دمای متناسب با هر محفظه اطمینان حاصل کنند. سیستم خنک کننده چند جریان توانایی نگهداری طراوت و عطر موادغذایی، میوه، سبزیجات و گوشت را دارد.

چراغ‌های داخلی که در دو طرف یخچال تعبیه شده‌اند، به کاربران این امکان را می دهد بدون افزایش مصرف انرژی هر گوشه داخلی یخچال را به راحتی ببینند.

رنگ ها و طراحی های خاص یخچال های FAB اسمگ باعث شده اند نسبت به دیگر یخچال ها برتری داشته باشند.

قابل ذکر است، یخچال های FAB28 اسمگ با رنگ و ویژگی های جدید در فروشگاه های لوازم خانگی استرالیا با قیمت 2990 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟