اخبار لوازم خانگی

سازگاری ریموت کنترل کرسترون با اپل تی وی، سیری و هوم کیت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کرسترون (Crestron) به دنبال عرضه یک ریموت کنترل لمسی است که با اپل تی وی، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کرسترون (Crestron) به دنبال عرضه یک ریموت کنترل لمسی است که با اپل تی وی، سیری و هوم کیت سازگاری دارد.

در اواخر سال 2018 ، شرکت اپل تلویزیونOS 12 را با پشتیبانی از سیستم های کنترل خانگی عرضه کرد. ریموت کنترل کرسترون به کاربران این امکان را می دهد تا اپل تی وی را به وسیله دکمه یا دستورات صوتی کنترل کنند.

ریموت کنترل کرسترون (Crestron) با اپل تی وی، سیری و هوم کیت سازگاری دارد.

شرکت کرسترون بیان کرد که ریموت لمسی این شرکت می تواند چندین دستگاه اپل تی وی را کنترل کند. سازگاری سیری (Siri) به کاربران اجازه می دهد ویژگی های اصلی اپل تی وی را کنترل کنند و همچنین به کاربران کمک می کند تا محتوای خاصی را از طریق دستورات صوتی مانند‌‌ ” آخرین فیلم های اکشن را به من نشان دهید ” پیدا کنند. گفتنی است ریموت برای کار با هوم کیت (HomeKit) باید تنظیم شود.

کرسترون  یکی از چندین سیستم کنترل خانه است که می تواند چندین رسانه و دستگاه های خانگی را از یک رابط تک کنترل کند.

قابل ذکر است، اپل تی وی می تواند از طریق HomePod با صدا کنترل شود.

ریموت کنترل های جهانی مانند Logitech می تواند اپل تی وی را از دستورات HDMI CEC کنترل کنند. سیری در این سیستم ها پشتیبانی نمی شود.

ریموت کنترل لمسی کرسترون مدل TSR-310 با قیمت 1000 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟