اخبار لوازم خانگی

لوازم آشپزخانه شارپ برای نخستین بار رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شارپ قرار است که برای نخستین بار در سال 2020 از لوازم آشپزخانه خود رونمایی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شارپ قرار است که برای نخستین بار در سال 2020 از لوازم آشپزخانه خود رونمایی کند.این سری از محصولات شارپ متناسب با طراحی های روز دنیا و فناوری های پیشرفته تولید خواهد شد.

این شرکت ژاپنی مدعی است که این محصولات تازه وارد از طراحی یکپارچه بهره برده اند. فرهای SuperSteam، اجاق های القایی صفحه ای، مایکرورویو، فرهای دیواری، یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی شامل این مجموعه جدید شارپ می شوند.

این لوازم آشپزخانه تازه وارد مجهز به تکنولوژی های روز دنیا بوده است. فرهای سوپراستیم 24 اینچی  IoT و مایکروویو کشویی 24 اینچی شارپ از قابلیت های هوشمند برخوردار بوده و امکان سازگاری آن با ابزارهای هوشمند فراهم شده است.

علاوه براین، کاربران به لطف اپلیکیشن ساید شف می توانند کنترل لوازم آشپزخانه خود را از دور انجام دهند و با دستورالعمل های آن به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوند.

شرکت شارپ براین باور است که فرهای سوپر استیم در آسیا با استقبال خوبی مواجه شود زیرا بخارپز کردن غذا در آسیا تاریخ طول و درازی دارد.

شرکت شارپ در 17 آگوست از مجموعه لوازم آشپزخانه خود رونمایی خواهد کرد. این محصولات در سالن اصلی Orleans show با عنوان “آشپزخانه های آینده” معرفی خواهد شد و از اوایل سال 2020 در اختیار بازارهای جهانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟