سایر خبرها

سامسونگ از لپ‌تاپ باریک و کم وزن گلکسی بوک اس رونمایی می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ به تازگی از لپ تاپ فوق العاده باریک و کم وزن گلکسی بوک اس به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ به تازگی از لپ تاپ فوق العاده باریک و کم وزن گلکسی بوک اس به عنوان بخشی از خانواده دستگاه های گلکسی خود رونمایی کرد. لپ تاپی که رقیب جدی برای مک بوک ایر و برخی اولترابوک های برجسته است.

برخلاف لپ تاپ های رایج که از پردازنده اینتل یا AMD استفاده می کنند، سامسونگ برای اینکه یک لپ تاپ موبایلی عرضه دارد، پردازنده مبتنی بر ARM یعنی اسنپدراگون 7 نانومتری هشت هسته ای 855 را در نظر گرفته و قدرت عملکرد بالایی به لپ تاپ جدید بخشید.

این نوت بوک به صفحه نمایش 13 اینچی FHD لمسی کم حاشیه مجهز است و در سایر مشخصه ها شامل حافظه رم 8 گیگابایتی LPDDR4X، حافظه داخلی 512 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 1 ترابایت از طریق اسلات میکرو اس دی اشاره کرد.

به گفته سامسونگ این لپ تاپ با باتری 42 وات ساعتی می تواند عمر باتری 23 ساعته ارائه دهد که به لطف پردازنده جدید اسنپدراگون محقق شد. در بخش قابلیت های شارژ از Quick Charge 2.0 و Power Delivery 2.0 به صورت استاندارد پشتیبانی می کند. این نوت بوک با شبکه LTE و وای فای هم همراه است و در مجموع مدلی کامل به شمار می رود

متاسفانه فقط یک پورت USB-C تعبیه شده و از سنسور اثرانگشت هم برخوردار است. با ضخامت 11 میلیمتری و وزن کمتر از یک کیلوگرم به عنوان باریک تری لپ تاپ شناخته می شود. این لپ تاپ سپتامبر سال جاری با قیمت پایه 999 دلار در رنگ خاکستری و رزگلد عرضه می شود.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟