اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه معرفی و عرضه کالا در سمنان قاعده مند برگزار نمی شود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان گفت: نمایشگاه معرفی و عرضه کالا در شهر سمنان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان گفت: نمایشگاه معرفی و عرضه کالا در شهر سمنان قاعده مند و براساس دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار نمی شود.

علی اکبر صیادجو افزود: اساس برپایی نمایشگاه دستورالعمل و آیین نامه های اجرایی با هدف معرفی ظرفیت و توانمندی واحدهای تولیدی است، اما این امر به صورت اصولی در استان سمنان اجرا نمی شود.
وی خاطر نشان کرد: اگر براساس چارچوب و قانون نمایشگاه ها در سمنان برگزار شود، شرایط مثبت برای بازاریابی و رونق اقتصادی برای بخش صنعت و تولید ایجاد می شود.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان ادامه داد: عرضه کالا در نمایشگاه های تخصصی ممنوع است، اما در بسیاری از موارد این شرایط غیراصولی در نمایشگاه های سمنان انجام می شود.
صیادجو اضافه کرد: برگزاری غیراصولی نمایشگاها باعث کسادی بازار اصناف می شود و در بعضی موارد کالاهای قابل عرضه با آنچه که به دست مشتری می رسد متفاوت است.
وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد کالاها در نمایشگاه ها با قیمت بیشتری به نسبت بازار در اختیار مشتری قرار می گیرد و مسئولان برگزارکننده نمایشگاه ها هم مسئول نحوه خرید و فروش در این بخش نیستند.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان گفت: برگزاری نمایشگاه در سمنان یک فرصت برای رونق کسب و کار است که اگر اصولی اجرا نشود می تواند به بازار عرضه و تقاضا آسیب بزند.
در شهرستان سمنان ۱۰ هزار واحد صنفی و ۲۷۰ واحد صنفی لوازم خانگی وجود دارد./ایرنا

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟