اخبار لوازم خانگی

کاهش واردات قطعات لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی اظهار اشت: در بانک‌های کوچک مشکلی برای افتتاح ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی اظهار اشت: در بانک‌های کوچک مشکلی برای افتتاح حساب برای انجام امور مالی دانشجویان و افراد مقیم کره وجود ندارد و این بانک‌ها به راحتی کارهای آنها را انجام می‌دهند.

پویا فیروزی دبیر اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی در خصوص آخرین تحولات اقتصادی ایران و کره گفت: با توجه به اینکه اقلام دارویی و غذایی جزو موارد حقوق بشردوستانه محسوب می‌شوند باید مشکلی در واردات این کالاها وجود نداشته باشد اما تا چند وقت پیش عملا هیچ اتفاقی در این حوزه رخ نمی‌داد. از همین روی با تلاش‌های سفارت ایران و اتاق مشترک اکنون این مشکلات تا حدودی حل شده است و مشکل بانکی و حمل و نقلی در حوزه مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی و برخی موارد خاص وجود ندارد.

وی تصریح کرد: البته مراودات تجاری ایران و کره به پایین‌ترین حد خود رسیده است به خصوص واردات شرکت‌های لوازم خانگی به چند قطعه خاص محدود شده است.

دبیر اتاق ایران و کره جنوبی در خصوص مشکلات بانکی ایرانیان مقیم کره گفت: هنوز برخی مشکلات وجود دارد اما بیشترین مشکلات در حوزه بانک‌های بزرگ و معروف است اما در بانک‌های کوچک مشکلی برای افتتاح حساب برای انجام امور مالی دانشجویان و افراد مقیم کره وجود ندارد و به راحتی کارهای آنها را انجام می‌دهند./ایلنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟