اخبار لوازم خانگی

معرفی 4 لوازم‌خانگی هوشمند برای آشپزخانه‌های مدرن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کاربران با انتخاب لوازم خانگی هوشمند برندهایی مانند سامسونگ و ال جی خانه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کاربران با انتخاب لوازم خانگی هوشمند برندهایی مانند سامسونگ و ال جی خانه های خود را هوشمندتر می کنند. اتصال به اینترنت لوازم خانگی به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق تلفن هوشمند لوازم خانگی خود را کنترل کنند. در ادامه به معرفی 4 لوازم خانگی هوشمند پرداخته شده است که می توانند به خانه ای هوشمندتر کمک کنند.

ماشین لباسشویی FlexWash سامسونگ

اگر به یک ماشین لباسشویی نیاز دارید که در شستشوی رخت و لباس به شما کمک کند و به طور همزمان به شبکه خانگی شما متصل شود، ماشین لباسشویی FlexWash سامسونگ یک محصول کاربردی برای انتخاب شما است. این ماشین لباسشویی به برنامه SmartThings متصل شده و به شما اجازه می دهد از طریق تلفن هوشمند آن را کنترل کنید. شما می توانید از آن برای زمان شستشوی رخت های خود استفاده کنید و یا هشداری را دریافت کنید که به شما بگوید زمان شستشو به پایان رسیده و می توانید لباس ها را بردارید. حتی هشدارهایی برای تمیز کردن ماشین دریافت کنید.

ماشین لباسشویی FlexWash سامسونگ اوایل فروش قیمت 1800 دلار داشت، اکنون با قیمت 1450 دلار در بازار به فروش می رسد.

یخچال فریزر ساید بای ساید InstaView ال جی

ال جی گام های بزرگی در فضای لوازم خانگی هوشمند برداشته است، که شاید بهترین نمونه آن در یخچال و فریزر ساید بای ساید InstaView  ال جی باشد. این یخچال دارای دو درب و ابعاد 21.7 فوت مکعبی است. با کمک ویژگی InstaView می توانید داخل یخچال رابدون بازکردن درب به راحتی ببینید. کاربران از طریق تلفن هوشمند می توانند دمای یخچال را کنترل کنند.

یخچال فریزر ساید بای ساید InstaView ال جی ابتدا با قیمت 2,070 دلار به فروش می رسید که اکنون با قیمت 1,800 دلار در بازار به فروش می رسد.

اجاق گاز هوشمند ال جی

اجاق گاز هوشمند ال جی با قابلیت اتصال به وای فای و خود تمیزکننده به بازار عرضه شده است و دارای ابعاد 6.3 فوت مکعبی است. این اجاق از یک صفحه برخوردار بوده و فاقد مشعل و شعله است. از طریق تلفن هوشمند می توانید هشدار پایان رسیدن زمان پخت غذای خود را دریافت کنید.

اجاق گاز هوشمند ال جی اوایل فروش قیمت 2,520 دلار داشت، اکنون با قیمت 1,800 دلار به فروش می رسد.

آی روبات Braava Jet M6

اگر به دنبال روش جدیدی برای تمیز کردن کف خانه خود هستید iRobot می تواند یک گزینه مناسب باشد. جاروی روبات Braava Jet M6 می تواند محلول تمیز کننده به کف زمین اسپری و تمیز کند. این محصول قادر به تمیزکردن خاک تا چربی بدون آسیب رساندن به کف زمین است. کاربران نیز به راحتی می توانند از طریق تلفن هوشمند این محصول را کنترل کنند.

آی روبات Braava Jet M6 اکنون با قیمت 500 دلار به بازار عرضه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟