اخبار لوازم خانگی

ساده و خوش ساخت/ از تلویزیون 49 اینچ تکنو لایو بیشتر بدانید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 49 اینچ تکنولایو یکی از تلویزیون های ساده ولی خوش ساخت این شرکت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 49 اینچ تکنولایو یکی از تلویزیون های ساده ولی خوش ساخت این شرکت است. این مدل تلویزیون با کیفیت تصویر  Full HD، تصاویر را با کیفیت مناسبی به نمایش می‌گذارد که با توجه به سایز آن، تصاویر از وضوح خوبی برخوردار هستند. اندازه این تلویزیون برای فضاهای متوسط مناسب است.

تلویزیون 49 اینچ تکنولایو از فرمت های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند به راحتی از فایل‌های خود استفاده کنند. تلویزیون 49 اینچ تکنولایو از دو پورت USB با فناوری USB 2.0 بهره می برد که به ‌واسطه‌ی آن‌ها کاربران می توانند فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را متصل کرده و اطلاعات موجود در آن‌ها را در تلویزیون نمایش دهید.

تلویزیون مذکور دارای سه عدد پورت HDMI و کامپوزیت بوده که کاربرد آن اتصال سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری به تلویزیون است.

از اقلام همراه این تلویزیون می توان به ریموت کنترل و کابل های همراه آن که برای نصب تلویزیون استفاده می شود را نام برد. شرکت تکنولایو تلویزیون 49 اینچ را برای کاربران کم توقعی که به دنبال تلویزیونی کاربردی هستند، تولید کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟