اخبار لوازم خانگی

سامسونگ در تلاش برای تولید انبوه تلویزیون های الد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ در راستای اجرای سیاست های «پروژه C» از تعطیلی خط تولید تلویزیون های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ در راستای اجرای سیاست های «پروژه C» از تعطیلی خط تولید تلویزیون های ال سی دی خود خبر داد. پیش بینی می شود که تمام خط تولید تلویزیون های ال سی دی سامسونگ  در کره جنوبی متوقف شود.

پس از شایعات منتشر شده طی ماه های اخیر، سامسونگ از عنوان پروژه C برای این برنامه خود استفاده کرد. مدیرعامل سامسونگ دیسپلی در اکتبر سال 2018، خبر توسعه فناوری “QD-OLED” را تایید کرد و در واقع هدف این پروژه دستیابی به تولید انبوه تلویزیون های الد است.

سامسونگ دیسپلی یکی از خطوط  تولید تلویزیون های ال سی دی 8G خود را در کره جنوبی تعطیل کرده است. این خط تولید برای نخستین بار طی همکاری سونی و سامسونگ برای تولید S-LCD در سال 2007 راه اندازی شد. این غول فناوری جهان خط تولید تلویزیون های خود را به منظور نصب تجهیزات مربوط به تولید صفحه نمایشگرهای بزرگ الد متوقف کرده است. در صورتی که باقی خط تولید پنل های ال سی دی تعطیل شود، سامسونگ دیگر تولید کننده تلویزیون های ال سی دی در کشورش نخواهد بود.

شایعاتی زیادی تاکنون پیرامون حرکت سامسونگ به سمت تولید پنل الد منتشر شده است. این شرکت در سال 2012 و 2013 تلاش کرد تا به بخش تلویزیون های الد وارد شود اما در نهایت به دلیل چالش های RGB الد از تصمیم خود صرف نظر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟