اخبار لوازم خانگی

دستگاه تصفیه هوا TruSens در دسترس مشتریان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولیدی ACCO Brands دستگاه تصفیه کننده هوای TruSens را عرضه کرد که برای بهبود ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولیدی ACCO Brands دستگاه تصفیه کننده هوای TruSens را عرضه کرد که برای بهبود کیفیت هوای داخلی هر محیط خانه و اداره طراحی شده است.

دستگاه تصفیه هوا به دستگاهی گفته می شود که آلودگی های هوا را حذف کند. این دستگاه برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم و همچنین برای از بین بردن دود سیگار مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه یک سیستم تصفیه 360 درجه ایجاد می کند و برای جذب ذرات میکروسکوپی، آلرژن ها، اجزای آلی فرار و گازهای متعفن طراحی شده است.

نور ماوراء بنفش میکروب ها و ویروس هایی که وارد فیلتر می شوند را از بین می برد. فناوری PureDirect از دو جریان هوای مجزا برای به حداقل رساندن گردش هوای آلوده استفاده می کنند. این جریان هوای دو جهته تا 24 درصد کارآمدتر است.

مانیتور کیفیت هوا با عنوان SensorPod کیفیت هوا را اندازه گیری کرده و داده ها را به دستگاه تصفیه منتقل می کند. در نهایت این داده ها را تجزیه و تحلیل نموده و سطوح خروجی را بر این اساس تطبیق می دهد.

صفحه نمایش رنگی روشن در بالای دستگاه تصفیه، کیفیت هوای خوب، متوسط یا ضعیف را نشان می دهد.

دستگاه تصفیه هوای TruSens مدل Z-1000 با قیمت 229 دلار، مدل Z-2000 با قیمت 399 دلار و مدل Z-3000 549 دلار به صورت آنلاین در سایت jbhifi.com.au در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟