اخبار لوازم خانگی

آشپزی بدون دود و راحت با دستگاه گریل وان پلاس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لاوین فلیم از عرضه  یک ماشین گریل پرتابل خبر داد که به منظور پخت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لاوین فلیم از عرضه  یک ماشین گریل پرتابل خبر داد که به منظور پخت غذاهای سالم و خوش طعم در پیک نیک ها و فضای خارج از خانه طراحی شده است.

این شرکت سال هاست که در تلاش برای تولید محصولاتی است که امکان آشپزی آسان و تمیز را برای کاربران فراهم کند. براساس ادعای لاوین فلیم، با دستگاه گریل وان پلاس می توان بدون ایجاد هر گونه دود و آتشی در فضای بیرون آشپزی کرد و به علاوه، جمع و جور بودن این محصول به حمل آسان آن در هنگام سفر کمک کرده است.

دستگاه گریل وان پلاس در واقع یک آشپزخانه پرتابل است که شامل یه جعبه از جنس فولاد ضد زنگ و مجموعه ای از قطعات کاربردی است.

این جعبه فلزی در اندازه 50 x 40 x 33 cm موجود بوده و مجهز به یک کشوی چدنی برای پخت انواع گوشت و تهیه یک استیک خوشمزه است.

یک سینی سرامیکی در قسمت بالای دستگاه وان پلاس قرار گرفته که برای پخت انواع پیتزا و ریزوتو ایده آل است.

علاوه براین، طراحی این دستگاه به گونه ای است که غذاها در معرض دود و یا شعله های آتش قرار نمی گیرند و در نتیجه کاربران می توانند از سالم بودن غذا اطمینان حاصل کنند.

براساس گزارش موسسه ملی سرطان، مطالعات جمعی تاکنون ارتباط قطعی میان بیماری سرطان و دود حاصل از آتش را نشان نداده اما احتیاط شرط عقل است.

تمام قطعات وان پلاس از قابلیت جداشدن برخوردار بوده و امکان شستشوی آن ها در ماشین ظرفشویی وجود دارد. ویژگی های این محصول همه فن حریف به این جا ختم نمی شود و لاوین فلیم تمام تلاش خود را به کارگرفته تا در انرژی صرفه جویی کند و به همین دلیل از مشعل پروانه ای استفاده کرده است.

قیمت در نظر گرفته شده برای دستگاه گریل وان پلاس 189 دلار است که از ماه نوامبر در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟